Hei !

Olen äiti Litlehope ja kirjoitan blogia omaksi ja kuolinpesäni iloksi. Voihan tässä kirjoittelussa käydä niinkin, ettei kuolinpesäni joskus tulevaisuudessa ole kovin iloinen lukiessaan äidin "elämäntotuuksia" tämän kuoleman jälkeen.

Pyydänkin heti tässä ensimmäisessä postauksessani anteeksi kaikkia sitä mahdollista pahaa mieltä jälkeläisiltäni, jos kirjoitukseni heitä joskus jotenkin loukkaa. Voitte uskoa koko sydämisesti, että rakastin teitä kaikkia rajattomasti elämäni viimeiseen henkäykseeni saakka. =o)

Ihmettelette varmasti, miksi puhun näin paljon tulevasta kuolemastani, vaikka päivä ainakin täälä Countrycityssä on kaunis ja aurinkoinen, eikä minulla ole todettu mitään vakavaa, eikä hengen päälle käyvää sairautta.

Jos en pitkän elämäni aikana ole oppinut muuta, niin ainakin sen, että sitten kun minä olen mennyt, en voi enää palata pyytämään anteeksi rakkailtani, joten se on parasta tehdä nyt heti, kun aloitain tämän kirjoitusurakan.

Joten kaikki rakkaimpani. Kun seisotte minun hautani äärellä, antakaa minulle anteeksi kaikki se, millä olen teitä vastaan rikkonut ja loukanut. Uskokaa minua, tarkoitukseni ei ole ollut loukata teitä. Jos minun "totuuteni" on kuitenkin ollut teille loukkaukseksi, pyydän teiltä vielä kerran anteeksi.

Rakkaudella Äiti Litlehope <3